Автоматизація рутинних процесів

У роботі рієлтора є багато рутини, яка забирає багато часу:

-Пошук об’єктів;
-Реклама;
-Підбірки;
-формування пропозицій;

Ми зрозуміли, що дзвінки та зустрічі – це те, що безпосередньо впливає на результат, тому всі інші завдання автоматизували.

Кожен об’єкт, доданий до бази, може бути вивантажений у рекламу на 24+ джерела за допомогою однієї кнопки.

База збирає всі об’єкти на рекламних майданчиках в одному місці, роблячи пошук простим та швидким.

Система самостійно підбирає об’єкти під клієнта та клієнтів під об’єкти.

За допомогою одного кліка можна сформувати презентацію об’єкта або надіслати кілька варіантів одним посиланням.

Нагадуємо, у нас відкритий набір співробітників у новий офіс компанії і ми будемо раді бачити в ній як досвідчених ріелторів, так і тих, хто хоче спробувати себе в цій ніші.